Drabinka z gwiazdkami i sorter - Lidlowe zdobycze :)

Dzisiaj Mikołajki, więc pewnie już coś macie w czerwonych skarpetach dla swoich maluchów. Niektórzy z nas zaczynają poważniej planować zakupy świątecznych prezentów, więc korzystając z tej okazji podzielę się z Wami moimi ostatnimi zakupami :) 




Jak wielokrotnie pisałam, wybieramy dla Hani głównie zabawki edukacyjne i rozwijające. Bardzo lubię zabawki cudowne w swej prostocie, stąd z tych dwóch gadżetów jestem naprawdę zadowolona. Co więcej wpisują się one w rozwój wg metody Montessori. 
A teraz najlepsze! Każda zabawka kosztowała 20 zł bez grosika. I zostały zakupione w Lidlu :) 
Jakość wykonania pierwsza klasa. Wszystkie elementy są oczywiście drewniane. 
Sortera nie ma właściwie co opisywać - elementy trzeba wpasować na odpowiednie miejsca. 


Dodatkową właściwością sortera, która bardzo mi przypadła do gustu jest różna wielkość klocków i różne ich barwy. Dziecko może więc uczyć się nie tylko kształtów, ale też barw i wielkości. 


Tak jak sorter okazał się nie być dla Hani żadnym wyzwaniem, tak gwiazdki naprawę mnie zaskoczyły. 
Przede wszystkim nie sądziłam, że nałożenie gwiazdki na patyczek będzie tak trudne, jak jest w rzeczywistości, z innymi tego typu zabawkami Hania radzi sobie bez mrugnięcia okiem (np. z tą układanką, o której Wam pisałam). Tutaj jednak istnieje bardzo fajne utrudnienie! 


Patyczki nie są przymocowane na stałe! Zobaczyłam to dopiero po otworzeniu zabawki, więc byłam równie zdziwiona co Hania :) Dzięki zamocowaniu na sznureczkach, przy próbie włożenia gwiazdki na patyczek, porusza się on, a nawet zgina. Dzięki tak prostemu "ulepszeniu", ułożenie gwiazdek przestaje być banalne :)


Jak widzicie, zabawka poza wspieraniem rozwoju motoryki małej, ma także uczyć kolorów i cyferek (przynajmniej od 1 do 4). 

Jeśli nie zdążycie zakupić ich już w Lidlu - zdaje się, że ta "gazetka" się już skończyła - podobny sorter znalazłam dla Was poniżej. Gwiazdek niestety nie znalazłam - podobną nakładankę można kupić tutaj, nie mam jednak pojęcia czy posiada wersję ulepszoną, czyli te cudowne sznureczki :) 



Komentarze

  1. Takie drewniane zabawki dla dzieci zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Najlepsze układanki lewopółkulowe!

Najlepsze układanki lewopółkulowe!
i plansze edukacyjne :)